Monday 2 April 2012

Sweet ending of Chapter 3

Assalamualaikum... jumpa lagi kita kan... mestilah! Because this is my blog =)

Okey, nak cerita sikit 31/3 yang lepas, i'm free.. free from books and all facts! Maksud aku, exam untuk semester nie dah habis... just tunggu result bulan 5 nanti.. Hopefully dapat yang terbaik! InsyaAllah... 


Selepas je exam habis, aku dengan my beloved roomate, merangkap "kakak", partner gosip, teman sehati sejiwa aku iaitu Kak Qila merancang untuk raikan hari habis exam kami dengan makan Tutti Frutti dekat Village Mall... macam biasa, kak Q laa yang drive... so kami sewa kereta, naik 4 orang...termasuk si comel Auji dengan roomatenya yang cun Zaty Yazid... Aimi, Mira, Eza dengan Fila tak dapat ikut sebab family diorang dah datang ambil... So, kami2 jelaa...


Masa dalam kereta, dekat Lagenda Heights, Miss Khadijah call... Miss ajak kiteorg pergi Tutti Frutti jugak... Alahai~~~ Miss macam taw2 jaa kan masa tu...hehehe... Miss ajak Farah dengan Ima sekali... paling unbeliveable, Miss ajak si Nabil dengan Kay Tre jugak... erghhhhh! Hari tu aku ajak, diorang jual mahal...tak mau pergi laa konon..huhhhh... so, kiteorg jumpa laa Miss dekat VM pukul 8.30 malam... tunggu punya tunggu si N dengan si K nie tak sampai2 lagi...pukul 8.55 baru diorang datang... naseb baik tak tutup kedai tu taw! Btw, it's sweet nite...mana tak nya... semua duk makan aiskrim kan...dan semua orang enjoy dan happy... yang terlebih2 "perasan" pun ada jugak.... 




***agak sopan apabila aku dengan Kak Q pakai baju kurung masa tu...

No comments:

Post a Comment