Saturday 17 December 2011

Goodbye and Welcome

 Assalamualaikum...yuhhh, ber'blogging' lagi... Goodbye 18th and welcome 19th... 
16 Disember 2011..yeah! Selamat hari lahir untuk diri sendiri...hari lahir aku yang ke-19...erkkkk...dah makin dewasa, tua aku...hehe...untuk pertama kali menyambut hari lahir dengan kawan-kawan... tambah lagi dapat kawan-kawan nakal macam diorang nie....terima kasih kepada mereka yang menyambut hari lahir aku terutama  buat:


Kawan-kawan paling nakal: 
Kak Qila, Aimi Farahin, Mira Azmi, Ann Cepet..thanks untuk kek cawan yang comel, terima kasih jugak sebab simbah aku dengan air kosong, telur+kek expired+ nasi goreng basi...memang terbaik resepi korang...hehehe...benda lain korang bagi tak apa..tapi satu benda tu jangan sesekali okay...


Kawan-kawan yang bagi hadiah: 
Afifi Rashid a.k.a El Fi, thanks untuk coklat...Nur Azlin, thanks untuk bear yang comel..

Untuk
Izwan, terima kasih sebab nyanyikan lagu happy birthday dalam bahasa Melayu, Inggeris, Mandarin, Arab dan Korea...terharu sangat-sangat....you are the best friend I've had...




Kek birthday...thanks korang :)


Dapat coklat dari Afifi Rashid, aku yang minta sebenarnya...hehe...tq abg long!


Hadiah dari best friend, cik Lin..tq yaa..comel sangat..


*                *                    *                  *                  *              *                 *               *             


Sekarang kita beralih kepada entri kedua, edisi 17 Disember 2011....satu kebanggaan aku menjadi pelajar UiTM Kedah, apabila pemimpin nombor satu Malaysia, Perdana Menteri Datuk Seri Najib sudi menjejakkan kaki ke bumi UiTM Kedah ini...sebenarnya untuk perasmian event Myagrosis peringkat kebangsaan di mana UiTM Kedah merupakan perintis kepada projek tersebut...event yang paling besar pernah diadakan di sini...paling best, dapat makanan freee hari tu...hehehe...



Seawal pukul 7 pagi kami diwajibkan menunggu beliau...huhhhhhhh......


Bersama roomate, Kak Qila...


Pengacara baru Selamat Pagi Malaysia TV1, saya dan Fadzli...masuk tv nih...


Tudung purple tu, Lin, UiTM Penang...kawan baik...pun datang sempena Myagrosis...


Itu saja untuk entri kali ni...Insyaallah, nanti update lagi...

No comments:

Post a Comment