Friday 9 December 2011

9 Disember 2011

Assalamualaikum....lamanya tak update blog...salah satu sebabnya bb celcom tak berbayar lagi...huhu...nak pkai wifi uitm....erghhhh...macam kura-kura lambatnya... apa yang berlaku sepanjang tak update blog nie??... ermm...aku pun dah lupa...banyak sangat yang berlaku....antaranya:


**Derma darah** 
salah satunya kekecewaan aku tak dapat menderma darah dekat library UiTM...mula-mula, aku dah excited dah nak derma...dah siap check darah jenis apa...tapi...malangnya, secara tiba-tiba aku nak pitam....sampai doktor tu suruh aku rehat...dia cakap tekanan darah aku rendah dan mungkin aku vervous agaknya...tapi, aku rasa aku okey jer...aku cakap kat doktor tu nak derma darah, tapi dia tak bagi...hurmmmm....tak ada rezki aku...kecewa la jgk...cuma beberapa orang kawan jer yang dapat derma darah..


Kak Qila, siap buat peace lagi tu...masuk ni, 3 kak Qila kali derma darah...sikit lagi kurus la dia :p


 **Raikan hari lahir seminggu awal**


Coklat Lava

9 Disember, jumaat...seminggu sebelum hari lahir aku...keluar sekejap dengan kawan-kawan...singgah Secret Recipe..teringin nak makan kek atas ni...so, aku beli kek ni sempena hari lahir aku...sedap bangat...hehehehe...



**Takziah**
 Minggu lalu, seorang sahabatku telah kehilangan ibu nya yang tersayang...takziah aku ucapkan...semoga awak tabah menghadapi dugaan ini...kuatkan diri awak, kembalikan semangat awak...awak mesti mampu lakukanya, meskipun kita tak pernah berbicara, saya doakan yang terbaik untuk awak...semoga roh ibu awak  berada di kalangan orang-orang beriman...
 Al-Fatihah..

No comments:

Post a Comment