Thursday 26 July 2012

Secret Garden Dinner | Bhg. 2

Assalamualaikum..  kali ni, kita masuk pula ke bahagian 2 Secret Garden Dinner. Setelah bertungkus lumus selama beberapa hari, minggu dan bulan, akhirnya malam yang dinanti-nantikan telah tiba. 19 Julai 2012, menyaksikan berlangsungnya Majlis Makan Malam dan Anugerah Kecemerlangan Diploma Fakulti Pengurusan Maklumat sesi Jun-Nov 2012.


Sedikit details mengenai persiapan dinner:

Firstly, pasal makanan. Oleh sebab tema dinner nie Secret Garden, so dia ala-ala Western sikit kot. Jadi kami serve tetamu dengan chicken chop, butter rice, mashed potato, coeslow, fruit slice, desert- dadih pelbagai perisa dan orange juice. Untuk  decoration dewan pula, kami tempah dari Butik Perkahwinan Gemilang. 3 tone pilihan warna iaitu pink soft, purple soft dan cream. Supaya suasana dewan nampak sweet. Di pintu masuk dewan ada satu pintu gerbang dan pagola. Di walkway red carpet dan meja makan, kami taburkan kelopak bunga  mawar untuk menambahkan seri. Cenderamata untuk tetamu pula, kami berikan sticky note, pen holder, sekuntum bunga ros yang ada pen berserta beg.


Overal, inilah view untuk malam tersebut. Sila scroll ke bawah.









Persembahaan tarian Sway dari part 4





Organizer


Emcee majlis 



All of organizer


Alhamdulilah, majlis berjalan dengan lancar. Sebenarnya kami risau jika ada respon yang kurang menyenangkan. Namun, hakikatnya, respon yang diberikan amat-amatlah positif. Buktinya....








Terima kasih diucapkan kepada semua tetamu yang hadir pada malam tersebut. Barisan pensyarah, para senior yang diraikan dan para junior yang dihargai. Dan sekalung TAHNIAH serta SYABAS diucapkan kepada organizer dinner, pelajar semester 4(termasuk aku) Fakulti Pengurusan Maklumat kerana berjaya melangsungkan dinner ini dengan Awesome!! Penat lelah kita berbaloi akhirnya. Semoga event ini akan menjadi memori kita bersama lepas graduate nanti. Lastly, love you all student batch Disember 2010. All for One, One for All, ALL IS WELL!






2 comments:

  1. tarian sway...
    mengapakah gambar itu terkeluar...
    hehehe...
    nmpk cm btul plak berpegangan tangan...hehehe
    anyway,dinner yg xkn dlupekan...

    walaupun kte "sikit+pasif" tapi alhamdulillah ia berjaya... :)

    ReplyDelete