Monday 31 October 2011

:: Result oh result ....

Assalamualaikum.....hari nya bakal tiba...4 November 2011....tarikh keramat ni....tau tak sebab ape?? haaa....tarikh ni menandakan result Final Exam UiTM akan diumumkan....aduiii....getaq dah ni...kawan-kawan lain semua sibuk update status dekat fb...almost ckp result makin hampir...aku risau jgk...tapi, tak tahu lah kenapa, aku rasa macam relax jerr...haissshhhh, akma...cuba la wujudkan rasa cuak sikit dalam hati ekaw tu...iye,iye....aku cuba nie.....last sem alhamdulilah dapat Dekan...sem nie aku tak taw lagi sebab sem ni agak mencabar sedikit...apa yang aku boleh lakukan, hanya berdoa dan bertawakal setelah aku berusaha berhempas pulas memerah otak masa final exam hari tu....dan jangan lupa berzikir kerana ia pengubat jiwa paling mujarab...


Semoga aku mendapat result yang terbaik..insyaAllah..amin...

No comments:

Post a Comment