Saturday 24 November 2012

Errrr~



 Assalamualaikum..


Dah dekat sebulan tak update. Sebulan cuti dekat rumah ni, aku jadi seorang babysitter kepada anak sedara aku iaitu si kecik Cekeereeen a.k.a Syakirin. Oh, dia sangat nakal macam ayah dia. Tapi suara dia sangat comel. Cekeereeen dah pandai hafal Alif Ba Ta, ABC dan 123 sampai habis. Nanti balik Kedah, mesti rindu dekat Cekeereeen. 





Si kecik Cekeereeen


Result UiTM dah keluar. Alhamdulilah, pointer aku baik. Tapi sedih sebab pointer turun. Hopefully semester depan (last sem), pointer akan naik balik. I pray for it. 


Minggu depan, aku balik Merbok. Cepatnya masa berlalu. Kena fokus balik pada pelajaran. Semester depan berbeza sikit sebab aku duduk rumah sewa dekat Taman Lembah Bujang Fasa 5. Dulu roomate, semester depan housemate yang terdiri daripada aku, kak Qila, Aimi, Mira, Ruby, Ezza dan Fila. Semoga rumah sewa kami bahagia, aman damai. Ayat tak boleh blaa kan. Ok, no point more. 

Jumpa semester hadapan! (cait~ macam lambat lagi je bunyi nye)




2 comments:

  1. hamboi cekereen ye..nsb baik bkn cengkerik :p just kidding.. btol2..amin smoga rumah tangga kita (ape punye ayat ni..hehe) aman bahagia..hehe

    ReplyDelete
  2. selamat mengharungi semester terakhir sebagai student diploma...gudluck...

    ReplyDelete